Diyet ipuçları ve Haber Lose You Yardım!
Çalışması: Monkeys Federasyonu Kalori-Kısıtlı Diyet Daha uzun yaşamak, daha az mı Hastalık ve By yaşlanma az Mucizesi
Bill Hendrick
WebMD Sağlık Haberleri
İnceleyen
Louise Chang, MD
9 Temmuz 2009 - azaltılması kalori alımını ve yaşlanmayı yavaşlatır önemli kalp-damar hastalıkları, kanser gibi yaş başlangıçlı sorunlar ile ilgili gecikmeler ve maymunlarda beyin atrofisi, yeni bir çalışma diyor.
Bu azaltılması kalori alımını dergi Bilimleri, araştırmacılar, insanlarda aynı olumlu etkileri olurdu büyük olasılıkla.
20 yıllık çalışma sırasında, maymunlar serbestçe kalmıştır yemek için izin verilen% 50 iken% 80 olduğu ancak% 30 daha az kalori hayatta kalması aynı yemekleri yiyor, University of Wisconsin-Madison bilim adamları söylüyor.
"Bu ve en son derece kontrollü bir çalışmada bir primat türü hastalık ve sağkalım üzerine kalori kısıtlama yararlı etkileri gösteren en büyük," çalışmada yazar Ricki J. Colman, PhD, Wisconsin Milli Primate Araştırma Merkezi, WebMD söyler. "Biz ne primatlar çünkü primatlar insanlar çok yakından ilişkili insanlarda çalışır çalışır inanıyoruz. Bu bize yaşlanma sürecinin mekanizmalarını anlamak için izin verdi. "
Tüm insan yetişkinler için mesajı ve genç insanlara özellikle kalıcı kalori alımını azaltmak ve muhtemelen "aynı yararları deneyim olacak ise," Colman WebMD söyler.
Araştırma 1989 yılında 30 Rhesus macaques bir kalori ve sağlık etkileri kısıtlı diyet şeması başladı ve 1994 yılında 46 daha fazla ek ile genişletti.
Tüm hayvanların yetişkin olarak yaşlarda 7 den 14 dahil edildi. Araştırmacılar orijinal 76 hayvan çalışmada, kontrol maymunlara% 37 yaş öldü ilgili yazmak ...
Tıp Net üzerindeki tüm hikayesini okuyun.
A yanıt vermek