Dieet Nõuandeid ja uudiste Abi Hävisit!
Uuring: Monkeys Fed kalorsusega dieeti elavad kauem, on vähem Haiguste ja vähem Signs of Aging Autor
Bill Hendrick
WebMD Tervis Uudised
Ülevaataja
Louise Chang, MD
9. juuli 2009 - vähendada kalorite hulka toidus aeglustab vananemist ja oluliselt lükkab edasi vananemisega seotud probleeme, nagu näiteks südame-veresoonkonna haigused, vähk, ja aju atroofia ahvidel, uus uuring ütleb.
On tõenäoline, et vähendades kalorite tarbimist oleks sama positiivne mõju inimeste, teadlaste raporti ajakirjas Science.
Ajal 20-aastane uuring, 50% ahvidel lubatud süüa vabalt on säilinud, samas kui 80%, et sõid sama toit, kuid 30% vähem kaloreid on endiselt elus, University of Wisconsin-Madison teadlased öelda.
"See on suurim ja väga kontrollitud uuring näitab positiivset mõju kalorite piiramine haiguste ja ellujäämine primaatide liike," uuringu autor Ricki J. Colman, PhD, of Wisconsin riikliku primaatide Research Center, ütleb WebMD. "Me usume, et see, mis töötab primaadid töötavad inimesed, sest primaadid on sedavõrd tihedalt seotud inimestega. See on võimaldanud meil mõista mehhanisme vananemise protsessi. "
Sõnum kogu täiskasvanud inimestel ja eriti nooremad inimesed, on vähendada kalorite tarbimine pidevalt ja saate tõenäoliselt "kogemus sama kasu," Colman ütleb WebMD.
Teadustöö algas 30 reesus makaakidel 1989 kaardistada mõju tervisele kalorsusega dieeti ja laiendati 1994 Lisaks oli 46 rohkem.
Kõik loomad osales täiskasvanutega, on vanuses 7-14. Teadlased kirjutavad, et esialgse 76 katseloomad 37% kontrolli ahvid suri vananemisega seotud ...
Loe kogu lugu Meditsiin Net.
Jäta vastus